Webshop

Veelgestelde vragen

Onderstaand een selectie van veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op!

Bestellen
  • Kan ik ook telefonisch bestellen
  • U kunt telefonisch bestellen, wij loodsen u graag door het bestelproces heen of we handelen de bestelling geheel telefonisch af.
  • Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen
  • U krijgt na uw bestelling een ontvangstbevestiging waarna wij uw bestelling af gaan handelen.
  • Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen
  • Indien u uw bestelling in het buitenland wil laten bezorgen, neem dan gerust per mail of telefonisch contact met ons op waarna wij u graag verder helpen.
Betalen
  • Hoe kan ik betalen?
  • Wanneer u een bestelling plaatst kunt u zelf kiezen hoe u wilt betalen. Dit kan per iDeal, via een overboeking of op locatie.
  • Krijg ik een factuur?
  • Indien u zakelijk bestelt krijgt u van ons een factuur, u krijgt te allen tijde een orderbevestiging na uw bestelling
  • Wat is jullie IBAN / Bankrekeningnummer
  • NL23RABO0157693899 (o.v.v. Lampuniek)
Retourneren en ruilen
  • Hoe kan ik een artikel retourneren
  • U kunt uw artikel retourneren, daarvoor contact met ons op per mail via info@lampuniek.nl.

    Let op: Het retour te verzenden artikel moet in originele staat zijn, in de originele verpakking en complete originele binnenverpakking, inclusief de beschermende verpakkingsmaterialen. De originele verpakking van het product mag niet zijn beschreven of beplakt.
  • Binnen welk termijn termijn kan ik een artikel retourneren
  • U kunt uw artikel retourneren binnen een termijn van 14 dagen.
  • Kan ik mijn artilkel ruilen
  • Indien u de ontvangen producten wilt ruilen stuurt u ons een email (info@lampuniek.nl). Vermeld daarbij uw naam, adres en factuurnummer en de nieuw te ontvangen artikelen (met artikelnummer).

    Let op: Voor speciale bestellingen, zoals apart bestelde armaturen, offertes, armaturen die buiten het normale assortiment vallen en bestellingen van 6 of meer gelijke artikelen, geldt dat deze niet kunnen worden geruild of geretourneerd.
Service en voorwaarden
  • Kan ik advies krijgen
  • U kunt advies krijgen door contact op te nemen met een van onze winkels. U kunt vanzelfsprekend ook langskomen in een van onze winkels voor advies en een impressie van onze producten.
  • Hoe lang is de garantietermijn
  • Lampuniek garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van totstandkoming van de overeenkomste bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Daarvoor gelden op al onze producten de wettelijke garantiebepalingen.

    Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de (uitgebreidere) fabrieksgarantie zoals die door sommige fabricanten of importeurs wordt gegeven. De fabricant of importeur kan hieraan zelf voorwaarden en bepalingen aan stellen. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het product.

    Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of reparatie. Logischerwijs vallen glaswerk en (gratis meegeleverde) verbruiksartikelen, zoals tl's, transformators, drivers, ledlampen, gloeilampen en halogeenlampen, buiten de garantie.
  • Ik heb een klacht, waar kan ik terecht
  • Indien u een klacht heeft kunt u contact met ons opnemen via het mailadres info@lampuniek.nl waarna wij uw klacht binnen 48 uur in behandeling zullen nemen.
Verzenden en bezorgen
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd
  • De levertijd op onze producten is 1 tot 3 werkdagen. Bij sommige van onze leveranciers duurt levering echter langer aangezien deze artikelen rechtstreeks naar onze klanten gestuurd worden. Heeft u vragen over de levering van uw bestelling, neem dan contact met ons op via info@lampuniek.nl.
  • Betaal ik ook verzendkosten
  • Er worden geen verzendkosten gerekend voor bestellingen vanaf € 50,= voor bestellingen onder € 50,= worden € 6,95 verzenkosten in rekening gebracht.
  • Ontvang ik een bevestiging wanneer mijn bestelling verzonden is
  • U ontvangt een verzendbevestiging met een track&trace code wanneer uw bestelling verzonden wordt.
  • Kan ik een ander afleveradres invoeren?
  • U kunt een afwijkend afleveradres invoeren bij uw bestelling.